Vrátenie, reklamácia tovaru - ako na to?

Vrátenie tovaru

Čiastočné alebo úplné vrátenie objednávky? Máte na to nárok.

Do 14 dní od prevzatia tovaru máte právo tovar vrátiť bez udania dôvodu.

Napíšte nám do e-mailu alebo vyplňte formulár Odstupenie_od_kupnej_zmluvy.docx, ktorý do e-mailu priložíte na adresu:objednavky@pancuskovo.sk, prípadne formulár vytlačte a priložte k tovaru, ktorý chcete vrátiť.

Nemáte tlačiareň alebo nechcete vyplňovať formulár? Nevadí, stačí ak do textu mailu uvediete nasledovné údaje:

  • číslo objednávky (alebo meno, priezvisko, adresa), ktorej sa vrátenie týka
  • tovar, ktorý chcete vrátiť, ak sa jedná o čiastočné vrátenie
  • spôsob akým vám vrátime peniaze, prípadne údaje potrebné k tomu (napr. číslo účtu)
  • budeme radi, ak nám poskytnete spätnú väzbu, prečo ste sa tak rozhodli
  • ďalej je potrebné tovar k nám doručiť - ako na to sa dočítate nižšie

Ak ste si namiesto vráteného tovaru vybrali iný, je potrebné vytvoriť novú objednávku so všetkými náležitosťami.

Reklamácia tovaru

Je potrebné tovar reklamovať? To nás mrzí, vyriešime.

1. Vyplňte Reklamacny_formular.docx a zašlite nám ho (ak máte možnosť, tak spolu s fotografiou vadného tovaru)

e-mailom na:objednavky@pancuskovo.sk alebo jednoducho napíšte e-mail s nasledovnými informáciami:

  • číslo objednávky (alebo meno, priezvisko, adresa), ktorej sa výmena týka
  • tovar, ktorý chcete reklamovať
  • popis vady, problému
  • fotografiu

2. Na základe popisu a fotografie môžeme navrhnúť ako reklamáciu riešiť a budeme Vás informovať o ďalšom postupe.

Nakoľko sa jedná často o položky nižšej hodnoty, snažíme sa vybrať a navrhnúť najefektívnejší postup,

aby náklady na dopravu, výmenu, prípadne opravu neboli vo výsledku vyššie ako samotný produkt.

Postup ako nám tovar doručiť/vrátiť

môžete využiť nasledujúce možnosti ako na to:

1. Bezplatne cez Packeta.sk (Zásielkovňa.sk). Tovar môžete vrátiť prostredníctvom výdajného miesta packeta.sk následovne:

  • Tovar zabaľte do nepriehľadného obalu/obálky
  • Poznačte si ID nášho e-shopu, ktoré je: 972 49 180
  • Zabalený tovar prineste do výdajného miesta Packeta.sk (Zásielkovňa.sk).Môže to byť pobočka, kde ste si tovar vyzdvihli alebo ktorákoľvek iná.
    • Zoznam nájdete tu: https://www.packeta.sk/pobocky.  Vybraná pobočka by mala poskytovať službu "Reklamačný asistent" (uvidíte v popise pobočky)
  • Obsluhe výdajného miesta iba nadiktujete ID nášho e-shopu a odovzdáte zásielku
  • Prepravný štítok vytlačí a nalepí obsluha výdajného miesta a vydá Vám potvrdenie o prevzatí
  • Za vybavenie vo výdajnom mieste Zásielkovne (packeta.sk) neplatíte

2. Ak Vám bezplatné vrátenie prostredníctvom Packeta.sk nevyhovuje, môžete tovar zaslať cez Slovenskú poštu alebo akýmkoľvek kuriérom. Tovar nám vrátite následovne:

  • Tovar zabaľte do nepriehľadného obalu/obálky
  • Označte zásielku/obálku našou korešpondenčnou adresou:
    • AdeMa s.r.o. - Pančuškovo, Brezová 59, 900 23 Viničné
  • Zásielku podajte na Vašej pošte alebo u kuriéra. Zásielku nám neposielajte na dobierku - takáto zásielka nebude prevzatá.
  • Poštovné a prepravné náklady takto zaslanej zásielky hradí zákazník - tieto poplatky za prepravu nepreplácame

Tovar ste odoslali, čo ďalej?

Akonáhle nám bude vrátený alebo reklamovaný tovar doručený, skontrolujeme obsah zásielky.

V prípade, že je všetko v poriadku, vystavíme dobropis a obratom Vám posielame uhradené peniaze späť.

Ak ste platili prevodom alebo kartou, tak peniaze posielame späť na účet alebo kartu. V prípade platby dobierkou Vás požiadame o zaslanie čísla účtu, kam peniaze vrátiť, ak ste tak ešte neurobili cez návratový formulár.

V prípade akýchkoľvek nejasností nás neváhajte kontaktovať telefonicky alebo e-mailom, veríme, že každá situácia sa dá spoločne vyriešiť :-).

Zmena nastavení súborov cookie